Differenza trà i capelli ricci è ondulati

A diferenza trà i capelli ricci è ondulati
Differenza trà Curly èCapelli ondulati.Ancu s'è parechje persone pensanu chìcapelli ricciè i capelli ricci sò listessi, i capelli ricci sò in realtà un tipu di capelli ricci.I capelli ricci è i capelli ricci ùn sò micca listessi in termini di strettezza, grossu è texture.Sentite veramente ricci.Ùn hè micca ammucciatu o qualcosa cù onde.Hè drittu in cima, ma un pocu cum'è flussu à a fine.

parrucche di pizzo

"Curly" hè una etichetta chì hè qualchì volta aduprata per discrìviri tutti i capelli texturizati (ondulati, ricci è coily), è qualchì volta hè aduprata per discrìviri un subset di capelli texturizati.I capelli ondulati sò un tipu di capelli texturizati, ma hè un subset separatu di capelli texturizati cà i capelli ricci.

Questa diffarenza in quantu i capelli ricci sò usati sia cum'è un ombrello largu per i "capelli texturizzati" è cumu hè ancu utilizatu per discrìviri solu i capelli di u tipu 3, pò certamenti cunfusa.Certi pirsuni cù i capelli di u tipu 3 parenu vede cum'è falsi o disonesti per e persone cù capelli ondulati per riferite à i so capelli cum'è ricci.

In e cumunità di metudu di ragazza riccia è in altri lochi in linea, e persone cù i capelli ricci volte si arrabbianu cù e persone chì anu capelli ondulati chì chjamanu ricci.Aghju vistu ancu e persone cù i capelli ricci chì esprimenu frustrazione per quantu e tag in relazione à i ricci nantu à e social media sò spessu pieni di capelli ondulati.

Puderaghju capisce questu perchè se cercate #wavyhair in Instagram, o pruvate à circà i tagli di capelli ricci, truverete quasi esclusivamente capelli ondulati in stile di calore.
Hè assai di moda per i saloni per arricciate è poi spazzola i capelli di qualcunu dopu avè tagliatu, cusì l'onda di u calore hè finitu, è rende più difficiuli di truvà cuntenutu nantu à i capelli naturali ondulati.Quandu e persone cù capelli ondulati utilizanu tag ricci, provoca a stessa difficultà per quelli chì cercanu un cuntenutu specificu ricci.

Allora, aduprate #curlygirlmethod à volte perchè mentre i mo capelli sò ondulati, seguitanu u metudu curly girl per a maiò parte, ma ùn aghju micca usatu #curlyhair o simili perchè i mo capelli ùn sò micca ricci.Mi pare chì ùn hè micca naturali à utilizà "onde" o "ondulate" in certi cuntesti.Per esempiu, dicu "curl clump" perchè "wave clump" ùn mi pare micca ghjustu.

In ogni casu, quandu si parla in generale di i mo capelli, preferite specificà chì hè ondulatu, micca curly, solu per mustrà u rispettu à quelli chì anu i capelli ricci chì volenu chì a parolla riservata per elli.Di sicuru, questu hè una preferenza persunale.
I capelli ondulati è ricci sò uguali?
I capelli ondulati è i capelli ricci ùn sò micca strettamente sinonimi.I capelli ondulati sò una tessitura più larga, è ci sò parechje differenzi cumuni in questi tipi di capelli.Tuttavia, i capelli ondulati è ricci ponu ancu avè assai in cumunu
Differenze cumuni in i capelli ondulati è ricci
I capelli ondulati sò più prubabile di porosità bassa.
I capelli ondulati sò più prubabile di esse clarificatu più spessu.
I capelli ondulati sò più prubabile di avè u mudellu di curl principià più bassu nantu à a testa.
I capelli ondulati sò più prubabile di esse facilmente pisatu.
I capelli ondulati sò più prubabile di esse appiattitu.
I capelli ondulati sò più probabili di perde a definizione facilmente.
I capelli ondulati tendenu à avè più olii naturali o esse menu secchi cà i capelli ricci.
I capelli ondulati sò menu prubabile di avè bisognu di cundizzioni profonda spessu.
I capelli ondulati sò più prubabile di avè bisognu di prudutti duru per mantene a definizione.
I capelli ondulati sò menu prubabile di risponde à certe tecniche, cum'è u finger-coiling, wet styling, o usendu una spazzola Denman.!


Tempu di post: 26-mar-2022